Jan 3, 2008

Salam tahun baru 2008

Akemashite omedetou gozaimasu ... dah lame dah tak cakp benda
tu.Kalo tak itu la di ulang2 awal2 thn ni. Kat melesia biasa la ,
konsert pastu main bunga api. Berbondong2 la org
p lepak kat luar.. buang ms ekk. Tapi dulu pernah la aku p
skali. Syok nye tang bunga api je, kandou(terharu) sgt.
Tang bersesak2, bising2 tu tak best langsung.

Mlm thn baru kat taman kitaorg ada buat BBQ. Lorong rmh
kak ema. Abg dijemput sehari sblm tu, takde benda lain pn
nak buat so join jgk lah. Walaupn buat mlm , tp pasal pk leh
tumpang rmh kak ema, orait le nak join kan. Suka kalo xtvt
mkn2 nih. hehehee.. Tp menunya tak byk. Cuma ayam bkr,
sosage, kentang grg, coselaw. So lyn ayam je la. Tp aku byk
dok dlm rmh kak ema je, jaga erin tido. Risau le kot dia terkejut
kang tak prasan lak. Maklum la kat luar bising ngan radio pstu
ade karaoke lak.

Tak kurus le prt aku cam nih. makan makan makan.. senam tak.
Baru buat sit up 2,3 je.
Kataorg nyusukan bdn senang kurus. Agaknya kot. Tapi tang
perut tu still lagi ala2 pregnant 3bln. Harapkan pakai girdle je
ms keje mintak2 ade la kesan.

Pagi tu dpt call dr uda, bgtau Ngah kiah dah meninggal.
Innalillah... dia ditanam kat pantai dlm dkt rmh kak pesah.

Petang lps zohor hujan.. aku plan nak p carefour kapar.
Dah buai2 erin , tgk abg tido ado , aku pn lyn mata la kejap.
Kol 3 bgn solat , mkn.
Lepas asar baru kluar. Tukar arah ke carefour SJ psl tkt
kang tak de lak karpet kat kapar.
Erin dlm kete lepas nyusu tertido , so msk je dlm stroller.
Kira tak le susah bwk jln kali nih. Elok je dia baring.
Kat carefr tu ramainye la org. Tak best tp terpaksa la sesekali.
Just tgk2 je karpet, mhl jgk. Pastu beli susu segar, horlick, longan
kering (nak tmh susu) n brg dapur yg lain.
Sampai rmh 8 lebih. Dah letih sgt. Mandi manda, mkn roti,
susukan erin. Masa buai2 kan dia dah tak larat , abg ambek
turn. Aku terus zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails