Mar 31, 2009

Reunion RPKJ-14

Sabtu 28hb..hari yg ditunggu2 bulan nih. Pasal nak buat reunion
kat Desa Waterpark ngan member sama batch kat RPKJ 95-97.
Mak eiiih.. kalo kira2 dah lebih 10 tahun kitaorg tinggalkan UM.
Sure la masing2 dah beranak pinak.

Macam aku tulis kat posting sebelum ni, abang tak dapat nak join
sebab ada urusan lain. So awal2 lagi aku dan mintak mak dtg
temankan. Ye la.. tak kan aku nak bawak Sabrina sensorang. Dah
le tak mau dok dalam car seat. Silap jgk la sebab tak biasakan
dari awal. Sib baik bukan selalu jalan jauh.

Aku plan nak kuar pkl 9 lebih, buat itu ni dekat pukul 10 baru siap.
Pagi tu aku janji nak berkonvoi ngan Ifah, tapi pasal dah lama tak
drive sendiri kat federal dah terlepas simpang ke SA. So cancel la
nak berkonvoi. Carik sendiri je la jawabnya. Sib baik senang je nak
ke sana. Ada la tersilap simpang sket tapi tak le sampai sesat.
Sabrina dalam kereta kejap2 je nak ngan neneknya. Kadang
meragam gak nak nyusu. Psl dan nangis sangat susukan jgk
la sambil drive. Hiiii.. sabo je la.

Pkl 11 aku sampai kat Desa Waterpark. Dah ramai jgk yg hadir.
Organizer Noora , Ina dan Koki bersama family masing dah siap
menanti. Ambik tiket masuk pastu p lepak kat dalam dgn
kenkawan lain. Yang dah tiba antaranya Ani, Intan, Turin, Izan,
Zali, Jiji (kohai), Ailin, Astri, Jigo, Cincho dan ramai lagi.
Naa, Cinter, Rosdi, Geri, Enjin dan beberapa org lagi menyusul
kemudian. Tak dapat nak sebut semua sebab ramai sangat.
Simpang pun kejap2 je. Sebab masing2 sibuk nak layan anak.
Biasa la.. tapi mmg rasa happy sangat2 dapat jumpa kenkawan
lama.

Dalam pkl 2 aku bersiap balik sebab dah keboringan. Mak nak
sangat p rmh sepupu ngan akak dia kat Jln Klang Lama.
Kebetulan mmg dekat je ngan Desa Waterpark so bawak lah.
Biar seronok sket lepas teman kan aku.

Kol 3 sampai kat Seri Sentosa. Mak ulong, akak mak je yg ada
kat rmh. Sepupu mak tak ada. Lepas makan mee goreng ngan
kueh mak Ulong buat, kitaorg pun beransur balik.
Kejap je sebab tak reti nak sembang panjan2 ngan mak ulong
ni. Mak pn tak rapat sangat sebab masa kecik dok asing2.
Tapi still berjumpa ok lah.

Dah sampai Meru, hujan lebat pulak. Aku singgah ke Tesco pulak
sebab mak teringin sangat nak pegi.Dah beberapa kali mak dtg
Meru tapi asyik tak sempat je. Aku mmg dah lama tak ke Tesco
lepas kempen boikot brang USA ari tu. Tapi sebab mak berhajat
sangat bawak aje lah. Bukan nak membeli sgt pun. Just jalan2 je.
Aku pulak yg shopping .. tp cuma tissue ngan air je.. hahaha..
Mak cuma beli sepeket carrot je sebab itu je yg dia rasa murah.
HIhihihiii. Kiranya dah tercapai la hajatnye kali nih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails