Apr 18, 2011

Lunch at Noodle station

Lunch time hari Jumaat selalunya aku dan beberapa orang kawan
(tak dpt nak sebut name.. cover privacy!!) lunch ke tempat2 yg lain dari hari2
biasa. Hehehe.ala2 melepaskan tension seminggu berkerja la .
Jumaat lepas kami ke Noodle Station tak jauh dari office.
Aku memang 1st time ke sini . Sebelum ni cuma dengar2 citer jek pasal
menu kat situ mainnya mee. Macam mee maggi jek tapi presentation
kelas gituk ..
Airnya pun pelbagai rupa dan name. Canggih2 pulak tu namenye.
Bagus betul idea marketing nih.. kagum aku.


Ni menu yg aku order. Namenye canggih Trio bla bla bla..
Tapi rasanya adik beradik Maggi asam laksa. harga Rm7.90
Dalamnya ada udang dgn fishball.


                                               Ni air I love U ( Hijau) dgn I miss U ( kuning )
                                              Rasanya masam2 manis. Kategori sedap la..

2 comments:

  1. dulu, masa keje kat ss15, saya dgn k.isma mmg slalu lunch date kat noodle station. mmg peberet kami. air I Love U, I Miss U tu pun we all dah rasa. sedap!

    ReplyDelete
  2. Loh.. cik ume pun minat juge yer. Airnya mmg menarik lain dari yg lain... tp mee biasa jek kan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails