Sep 6, 2007

Last day keje

Hari ni aku dah decide last day keje. Esok ada check up kat
klinik Meru, Sabtu ade kenduri rmh ucu Lijah. So terus
je la cuti. Tak de mood pun nak keje.
Minggu ni ade sorang lagi kohai baru msuk, Hafiz kohai
Jigo. Nizar minggu ni outstation, kata kak Cat dia Jepun
or US. So inform pasal cuti kat mail je lah.
Pagi sibuk gak, p hantar claim form kat Kang dgn HR.
Dlm kol 10 mak telefon, katanya Acid dah semalam tak
balik rmh. Nak report polis tapi Wahid kata tgg 24jam.
Haiii.. kemana pulak perginya budak sorang ni.
Risau pulak aku.
Sambil sempat gak bagitau yg aku ngan Abg tak brani
nak jumpa bidan tu. Biar lah terus je buat c-section kalo
dah itu takdirnya. Yg penting baby ni selamat.

Dlm pukul 3 uda sms, Acid dah blk rmh. Yappari dia
pegi kl carik keje sebab tension Wahid slalu bising2.
Aku call rmh, mak tak de Acid yg angkat. Mmg dia ckp p kl
naik bas ekspress sbb Abg Hid bising psl keje.Geram pulak
aku ngan si Wahid ni. Nak call kang baran, so aku sms je la Wahid
peringatkan lain kali nak tegur tu berpada2.
Mmg aku prasan kalo dia tegur Acid mmg kutuk habis2an
mcm org tu tak guna langsung kat rmh tu. Kalo diingatkan
terlalu byk sgt keje yg dia buat kat rmh tu dgn percuma.
Mintak2 benda ni tak berulang lagi. Takut jgk lah kalo Acid
jumpa org tak betul lak. Semlm tah kemane dia tido pun
tak tau.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails