Feb 18, 2009

Pengorbanan

Pelik rasanya mengadap komputer pada masa ini. Selalunya lepas
balik kerja mmg le tak de keje lain selain melayan Sabrina mama.
Hari ini jadual bertukar sket. Masa kerja still mcm biasa cumanya
sebab aku nak ikut kelas mingguan HPA mlm ni so Sabrina
masih di rmh Wati.

Actually aku plan nak ambek Sabrina lepas balik kerja tp Wati
takut nanti malam aku hantar menangis pulak dia. So dia
suggest aku tak payah ambek Sabrina dulu.
Ebm mmg ada aku bekalkan lebih dari biasa.
Walaupun terasa sedih sket, tp utk kebaikan terpaksa lah
berkorban sket. Moga2 semernya berjalan lancar.
Jgn marah mama yer manja mama..

**updated**

Kelas malam bermula lewat sejam dr jadual asalnya. Eiii angin
le jgk. Tapi pasal dah alang2 datang tunggu jgk lah. Kira dugaan
je la nih..
Tapi yg merisaukan Sabrina la, nanti lewat sgt pulak ambeknya.

Ingat nak balik awal dlm 10:45mlm tp rasa rugi pulak tak dgn
presentation sampai habis. Menarik sebab baik ilmu yg dicurahkan
psl marketing plan dah produk HPA.
Kol 11 aku msg Wati ckp lewat sket ambek Sabrina. Pastu Wati
reply tak pyh le ambik psl Sabrina dah tido. Esok pagi dia soh
aku hantar baju ngan ebm je.
Aduihhhh!!! tak sanggup le pulak aku nak berpisah semlm
ngan Sabrina.Dah la sehari suntuk tak jumpa anak mama ni.

Pkl 1130pm baru balik dkt kol 12 sampai rmh Wati. Diaorg
mmg tak tido lagi.. so tak le mengganggu. Sabrina aku angkat
je terus tersedar dan menangis kuat. Tapi sib baik kejap je la.
Terkejut kot tetiba je mamanya muncul .
Sayang anak mama.. ngantuk2 pun sempat gak dia melambai
kat ibu Wati. Sampai kat rmh nyusu2 terus sambung tido.
Alhamdulillah tak meragam ke apa..

Kopi radix, Radix koko, Teh herba, Madu asli, spirulina, kapsul roselle
dan coscinium plus.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails