Mar 21, 2009

Bersantai


Lunch di Italianies. Tuna dan White Sauce spagetti, calamari
salad dan tomato soup.


Khamis 19hb.. Sudah lama tak keluar dgn kenkawan. Jadi
bila kak aida ajak makan2 ni OU, jadi kami ajak
juga 3 org yg berkerja berdekatan . Kak aida mmg sedang
menghabiskan cuti, aku pulak ambik half day sebab teringin
dah bershopping la konon.

Berkumpul di Italianies jam 1 tgh hari. Kami order 3 set lunch
set kongsi 5 org. Makan2 dan sembang mmg best sebab dah
lama tak berkongsi cerita. Biasalah pasal keje dan anak2.
Borak2 sampai pukul 3 baru kami berpisah. Lepas aku solat
bersama Kak Aida dan adik2nya kami jg berpisah.

Aku mmg berniat nak membeli barang untuk diri sendiri.
Nampak pulak tulisan 'SALE' di sana sini, eiii.. berbintang2
rasa mata. Hahaha.. Jadi bujang sekejap so pusing sakan la
sampai letih kaki. Untuk hadiah diri sendiri la ni aku beli
seluar slack, blouse, sandal dan bedak compact. Lepas
ni 2,3 bulan tak le bershopping lagi. huhuhuhu..

2 comments:

  1. sekali sekala jalan2 camtu sendirian, syok gak wah. saya pun saikin dok teringin nak kuar jalan2 dgn wah, macam dolu2. len kali la kita set date eh?!!

    ReplyDelete
  2. Mmmg pun sesekali je boleh..dah ada family limited sgt2. Waah.. sure boleh. Kita set date. Insyaallh jumpa sabtu ni bleh discuss. hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails