Jun 18, 2010

Kejutan

Masih lagi sibuk di pejabat. Jarang sgt dpt masuk internet di sebabkan
byk sgt assessment. Plannye byk nak siapkannye berhari2.
Cuma nak share, beberapa hari lepas dapat berita dari manager
kami Zul yg dia nak resign masa nak abes meeting.
Terkedu tak terkata aku ngan Hazizi. Zul kata hopefully motivation
tak down, tp mmg tak dpt elaklah. Disebabkan o byk sgt benda baru
yg aku blajar bawah dia terasa down jgk. Lemah je masa balik
kerje. Moga ada hikmahnya.
Selagi kita bernama pekerja org akan datang dan pergi.
Lepas ni penggantinya org chigoku, dan akan masuk member
lama kami Hasmi. Moga2 semuanya success.

Dlm kehidupan harian minggu ni ok je. Abg keje siang so malam
ada la masa bersama kat rmh. So mcm biasa hampir setiap hari aku
masak. Simple2 pun tpi org kata air tangan sendiri tu lebih berkat.
Khalisha minggu lepas demam 4 ari. Nasib baik tak melarat.
Pembelajaran baru Dr kata budak bwah 4 bulan tak boleh ks ubat
demam. Walaupun Khalisha hampir 5 bulan tp kena antibodinya
ikut umur sebenarnya 2 bulan lebih. Satu pengajaran tu..

Kat rmh astro dan internet rosak dari minggu lepas disebabkan
petir. Sib baik brang letrik lain semuanya ok.
Jadinya beberapa hari tak tgk tv la. Tapi sebabkan tu byk juga la
jahitan manik yg aku dpt siapkan. Hihih.. skang ni tgk sibuk jahit
manik tabur kat baju sendiri. Baju kedua nak jahit manik ni lepas
mula aktif kembali. Kelas pun dapat jgk pergi. Skang dah lebih 15
patern yg aku belajar.. sukanya tengok kerlipan manik2 nih.
Insyaallah nanti aku update gambarnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails