Apr 18, 2008

Macam-macam

Selalunya aku sibuk bangat kat opis, minggu ni ok la pulak.
Ni aku sempat update blog nih. hehehehe..



Rabu 16 mac.. minggu ni abg keje mlm aku keje siang lagik. Tp
aku esok baru keje. Pagi ni aku ada appointment kat klinik.
So sblm abg balik aku dah kemas rmh ngan basuh baju. Abg
sampai rmh cam biasa 745pg. Erin tido lagi. Abg beli nasik lemak
2 utk sarapan. Tp aku puasa. Ganti puasa ms berpantang dulu
hari yg ke enam. Siap sidai baju erin pun jaga. So aku mandikan
dan susukan. Biar senang abg nanti. Susu pum dah standby
dlm fridge tp hope tak perlulah sampai aku balik nanti.


Kol 9 gi klinik utk check up lepas ambik injection perancang
last month. Punyalah ramai org. Sure lah depa dulukan baby
ngan org pregnant. Aku ni kenalah mengalah. Kol 1030 baru
dipanggil. Inform semer ok, balik. Pastu singgah jap pasaraya
meru beli lampin erin n balik.
Erin tgh baru nak bgn tido ms aku balik. Abg dok layan internet.
Pastu abg keluar repair kete aku. Aircorn lak problem. Last week
sampai kat parking damansara asap kuar byk. Kalut gak. Call abg
masa tu tak reti lak nak explain nama partnye. Member opis
pun tak de yg dpt tolong. Maklum le parking jauh dari opis.
Tapi abg kata kalo boleh start tak apa, tak apa lah.
Aku pun rasa part aircorn yg rosak sebab 2,3 ari ni bunyi bising.


Kesian abg tak tido since ptg semlm. Ingatkan repair kete kejap
rupanya abg call byk lak part kena ganti. Compressor, filter ,
aircorn belt bagai.. rm450. Terpaksalah ok kan aje. Susah tak
de aircorn nih, dah le musim ujan. Kalo bawak erin pun kepanasan.

Mlm adik aku yem call , tanya nak hantar Wahid g klia tak.
Rasanya dah byk kali inform tak dpt pegi kat family tp mesti
cik atau sesape soh ajak lagi kot. Esok pn keje mlm pulak tu
mmg tak dpt lah nak pegi.
Abg kol 9mlm pegi keje dlm keadaan mengantuk. Ciannye lah.

Khamis 17mac, Rutin hari keje siang bgn 530pagi. Susukan erin
pastu dia tido balik aku terus mandi. Check handphone ade call
dari adik aku Wahid. Sure dia call dari klia tgh mlm tdi. Bole
pulak aku tak sedar tu.. isk isk.. cian adik aku.

Hari ni keje tak byk pun. Pelik jgk. Tapi lega lah sebab dah lama
rasanye tak relek cam nih. Paling penting dpt le pum susu 3x
semula. Ari ni aku pun puasa lagi nak ganti hari ke 7. Lagi le
free rasanya. Total pum dapat 12oz je. Drop sket dr last week.
Kol 7 sharp terus aku balik. Dah siap beli karipap ngan air soya
utk berbuka dlm kete. Alhamdulillah sampai meru pun awal.
Singgah kedai beli nasik campur pastu ambek erin 815mlm
dah tiba kat rmh. Abg dah p keje time tu.
Mood erin ok so cpt2 aku mandi dan nak solat kononnye.
Tapi tgk cik P tu dtg lagi. loorrr.. batal sudah puasa aku.
Pdhal bru 2 minggu lepas aku bercuti. Maybe hormon tak
stabil dek injection tu kot. Hope nanti tak jd halangan aku nak
ganti puasa lah. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails