Apr 15, 2010

Kena tagged yg Cik Ume

Beberapa hari lepas aku kena tagged ngan kawan lama Noora @
cik Umeboshi.
Aku jarang kena sebab bukan blogger yang glamer pun.
Tapi syok jugak keje rmh yang cik ume kasi ni..
Posting cik ume di http://umeboshi-ume.blogspot.com/2010/04/tag-dek-khanny.html

1) Go to your photo files…Select the 8th photo folder.2) Select the 8th photo in that folder.3) Post that photo along with the story behind it.4) Then challenge 8 blogging friends to do the same!



Ok.. ni gambar ke 8 dalam album aku. hehehee.. sib baik bukan gambar
sendiri. Selamat.. hahah.. Tu gambar anak2 sedara masa kitaorang
kutip rambutan kat rumah cik Tapa di kampung. Awal 2008.
Yang ada dlm gambar tu anak Kak Long Ika, Ijah dan Khairi dengan
anak Uda Mira ngan Arif. Budak2 ni mmg suka bergambar2.
Ijah terutamanya suke benor buat aksi ayu.
Sabrina ade jugak aku bawak tapi tak ada dalam gambar yang ni.
Seronok bila di kenang2 masa tu. Kutip rambutan yang masak ranum.
Pokok rambutan lak rendang.
Agaknya itu aktiviti terakhir kutip rambutan. Lepas2 tu sampai
skang ni aku dah tak sempat kutip rambutan dah.. Alahaii..


Thanks Noora tagged saye. At least dpt ingat semula pasal gambar ni
pasal mase posting yang lepas cuma upload gambar je tak de cite.
Arigatou..

Nak tag sape yek... mmm..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails