Mar 28, 2008

Amuk si kecik

Rabu 26 mac.. Abg ari ni MC sebab accident jatuh tangga smlm.
Kesian dia, dek nak ngemas bilik blakang sampai accident lak.
Sib baik cuma bengkak tgn je. Kalo patah ke ape.. haru.
Tgh hari mak dtg dr kpg tumpang Yem. Aku mmg
mintak tlg mak dtg utk jg erin mlm esok. Tp since mak dah dtg
awal, so mlm ni pun mintak mak jg jgk lah. At least tak boring
dok kat rmh ngan Abg. Dlm kol 4 ptg aku bwk mak jln p rmh kak
ema. Sambil kenal2, nak tuntut ilmu skali cam mane jg erin mlm2.
Esspecially bila time nak handle ebm. Aku ni mane la reti kalo
mlm2 tuh, hehehe... bertuah jdk mama nih nyusu baring jek.

Kol 6.30 ptg aku p keje. Susu dah siap tinggalkan dlm fridge.
5 x 3oz. Biasa dia minum 4 botol jek. Pesan kat abg jgn le ade
pembaziran. Kat ofis kena handle beberapa proses baru. Keje
pulak byk, aku keje ngan hazizi jek sebab kak Cat cuti.
Tak sempat nak online ym or msg abg. Tawakkal je semer ok.

Kol 7pg sebelum aku blk keje, abg sms erin mlm tadi ngamuk
tak mau ngan mak. Dgn tak sabarnye aku blk ke rmh nak
dgr citer mak lak. Sampai rmh, mak ckp erin ngamuk ms di
tinggalkan pegi kedai. Mula katenye erin tenung je mak, pastu
lama2 dia start nangis dan nangis non stop. Ada la lebih stgh
jam sampai abg balik. Mak kata didukung tak mau, buai, letak
semer tak jln. Last mak p bwk keluar panggil jiran utk tanya
no Abg. Diaorg tak de pulak no abg. Diaorg try gak pujuk erin
tp tak berjaya. Mesti dasat suara erin ms tu. Sian dia.. agaknya
dia pk ayah ngan mama tak dtg2 kot.
Hopefully mlm ni ok lah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails