May 16, 2008

Mihas 2008

Sabtu 10 mac, aku still keje shif siang ari ni. Mlm td kak long ada call
ajak ke Mihas. Tapi masa tu tak de mood rasanya nak pegi.
Lagipun kak long call ms aku sibuk melayan karenah erin
yg nak tido.
Kat ofis tak byk pulak keje, call mak kat kpg dlm kol 10 kata yem
dah p ikut kak long dan anak2 ke Mihas. Teruja le pulak nak
pegi. Ajak ofismate nak pulak dia pegi. Lagi pun keje 3 org.
Hazizi ok je tinggal sorang. hehehee.. jahat betul aku ni lah.

Asalnya nak pegi lepas kak long sampai, tp pasal boring kat
opis pegi awal. Lepas kitaorg dua2 selesai pum kol 1130 blah
ke Mihas kat bangunan Matrade kat jln duta. Alhamdulillah dpt
parking dkt depan dewan jualan. Pkl 1 kak long call dah sampai
tapi tak de parking. So aku pn decide nak tukar parking.
Kitaorg pun dah beli frozen food, kurma ngan
Tp nak jadik cerita, ada la pulak makcik ni yg konon dah tunggu
lama blakang kereta member aku ni, tak kasi kak long aku msk.
Sanggup dia berdiri dpn kete kak long. Hiss tak senonoh betul
la. Aku tak sempat tunggu lama sebab guard dah halau.
Kata kak long dia akhirnya mengalah , pastu terus p masjid.
Lepas tu diaorg guna shuttle bus je dari masjid.

Kol 6 lebih aku call kak long baru nak balik dari Mihas. So ajak
diaorg tido rmh aku je la. Follow dari opis. Sampai rmh kol 8.
Abg dah ade kat rmh ngan erin. Nak msk brg ada tp psal dah niat
nak blanja mak mkn nasi briyani , so ajak semer ke sana.
Sempena Hari Ibu la ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails