May 22, 2008

Shif malam

Khamis 22 mei.. Aku keje shif malam minggu ni bermula semlam.
Skang mmg tak happy nak keje malam. Rasa kesian pulak tinggalkan
erin pasal dia mlm2 nyusu terus tido. Kalo jaga mlm pun tak nyah
tunggu lama kalo nak nyusu merengek jek terus leh kasi susu.

Manager bising pasal punctuality, mmg aku kategori yg lewat la tapi
tak de la melampau sgt. Yg jadi isu sebab ada yg lewat 2,3 jam.
Mmg le tak patut dan menggangu orang lain. Kena cuba lah dtg cpt,
tapi tak semangat betul nak shif lagi, melainkan shif siang je.
So dengan slambenye semlam aku tulis e-mail ke manager bagitau
situationaku, dah keinginan aku nak keje office hour. Harap ada respon
yg baikdari dia. Kebetulan abg pun online dr rmh semlm (abg shif siang),
abg pun setuju sgt kalau aku keje normal.

Mlm ni dtg keje tak ada lagi reply dr manager sebab dia out of office.
Paling cepat pun dia balas esok, or bila dia idea. Hehehe..
kalo tak kena carik keje lain la gamaknye. mmmm.. interview mmg le
tak suka, tp kalo terpaksa lantak le.

2 comments:

  1. susah kalau kerja malam nih. kalau ada anak lagilah sure asyik teringat kat rumah kan....

    ReplyDelete
  2. pekabar kak hanny??thanks jenguk blog ni. tak sangka lak.mmg lama2 rasa susah lak. sebab anak pun bkn hari2 perangai dia ok. mintak2 adela rezeki lain..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails