May 6, 2008

Balik umrah




Khamis 1 may ... Aku msk keje mlm. Abg shif malam tp mlm ni cuti
sebab hari pekerja. Jrg abg cuti ms public holiday tp katenye
mlm ni production tak byk yg running. Ok lah dpt le abg brehat
nanti.


Pkl 2 ptg flight yg membawa adikku Wahid plg dr umrah dijangka
tiba. Yem akan bw kak long dan mak ngah dr kampung. Dr klang
aku dan uda sefamily. Yem kata nak singgah mkn kat rmh aku.
So pepagi lepas kemas rmh dah membsh, aku siapkan bhn
utk msk. Sebenarnya stat agak lewat sebab bz sgt ngan
ngemas bilik. Maklum le masih fobia ngan peristiwa ular tu.
Menu aku cuma tomyam ngan sambal udang je. Ok le tu kot.
Hope org dr kampung bwk lauk lebih. hehehehe

Kol 12 lebih yem baru sampai. Alasan lambat cam biasa le tunggu
kak long bersiap. Diaorg bwk bekal nasik impit ngan sambal kcg
ngan sambal kelapa. Tak sempat nak jmh sgt psl aku sibuk
kat dapur. Kol 1.45 baru bertolak ke KLIA. Kol 2.10 wahid call
kata dah turun dr flight. Abg ngan yem mmg
bwk laju tak ingat le.. 45minit dah sampai. Alhamdulillah.
Uda sefamily dah tunggu kat sana.
Wahid lum keluar dlm 20minit kemudian. Nampak kurus sket
tp sihat dan ceria mcm biasa. Katanya dpt buat 10x umrah.
Seronoknye lah dengar. Sebelum balik kitaorg dijamu burger
dan ais krim burger king. Yem blanje. syukran.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails