Sep 21, 2008

Hari cuti


Sabrina dgn high chair baru. Senang nak makan katenye.. hehe


Baju raya ayah beli. Kaler purple dan oren. Sweet..

Hari ni aku bgn seawal jam 4pg. Mata dah tak mau nak tidur. Abg keje
so aku ngan Sabrina je kat rmh. Sabrina kejap2 nak nyusu so kena
sokmo ada sebelah dia lah. Sib baik aku boleh nyusukan sambil baring
je, so tak lah terasa penat sgt. Tekak rasa kering sgt, so aku bangkit
holick plus oat. Pastu ada ayam kfc seketul, lebih dinner mlm tadi aku
belasah skali. Ala2 bersahurlah walaupun sebenarnya cuti.. hehehe

Hari ni keje membasuh dah mengemas sebelum abg balik. Itu yg free
lepas tidurkan Sabrina ni. Terasa nak touch up sket blog. Biar nampak
fresh sket. Nampak otona (dewasa) sket. hehehe..
Dkt kol 10pg tadi aku dpt call dr sorang leader nak suruh aku standby
ari ni. Berat betul rasa hati sebab plan nak shopping ngan abg ptg
nanti. Sib baik aku ada alasan kukuh tak de org nak jaga Sabrina
sebab babysitter balik kpg, abg lak kepenatan. Sorry la yek. tak
dapek nolong.




entry lepas shopping

Lepas zohor hujan trn lebat sgt. Sib baik menjelang pkl 3ptg hujan
reda sket. Abg bangun tido bwk aku bershopping. Mula2 ke Plaza
Alam Sentral beli 2 pasang baju raya aku. Lepas tu ke Tesco
beli brg2 utk buat kek. Hehehe.. semangat nak bakar kek tahun nih.
Lepas tu stop kat berbuka kuetiau goreng kat seksyen 2o.
Balik tu singgah jusco pulak beli high chair dan baju raya Sabrina.
Aku sambar mixer brand sharp.
Sampai rmh dkt kol 10 mlm.. letih betul. Barang yg dibeli sket je
tapi kesana kemari yg ambek masa. Thanks abang sudi melayan
isterinya ni.


Sabrina good girl mama baik je. Dia menyusu dan tidur dlm kereta.
Ada sekali je kat jusco meragam jap nak susu. Letih pun nyer.
Sib baik ada baby room. Tapi tak bestnya bapak2 budak pun dok
sama dlm tu. Tak privacy sebab tak de bilik2 kecik mcm kat
bkt tinggi. Cover2 dgn tudung je lah. Dapat menyusu Sabrina ok balik.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails