Dec 30, 2007

Balik kpg berpantang

Hr ke4 sabrina lahir, abg hntar balik kampung. Senang sket mak bole jaga.
Luka bedah still terasa so aku tak bole gerak aktif lagi.
Bdn aku rasa dah tegang semacam. Seluruh bdn rasa sakit.
Nak nyusukan baby pun tak selesa. byk sgt msk angin kot.
Panggil makcik leha dtg urut.lega sgt.

Sabrina ada kuning sket pd matanya, kejenya tido je la.
Aku cuba bf 2 jam skali, tp kadang susah sgt nak kejut.Puas le aku cuit2 pipi, dagu,
tanggal sarung kaki, pampers semer. Tak jalan pun.. kekekeke.. give up nak kejut.
Ada tu dkt sejam kejut br terjg.
Tapi bila nyusu lamaaa.. ade la sejam, dua.
Sakit blakang dibuatnye. Cam mane pun aku kuatkan semangat bf Sabrina.
Aku rasa maybe dia saje bf lame sebab nak stimulate susu kot. Pasal skang ni
susu tak byk lagi.
Think positive...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails