Dec 30, 2007

Kisah di hospital awal ramadan

1 Ramadhan.
Hr kedua di hospital disuruh pindah katil. Wad tu tpt disusun ikut jadual perubatan. So
asyik la berpindah randah kejenya. Tension betul aku.
Hr kedua still tak pandai sgt nak bf, tp ade la jgk nurse yg dtg tolong. Lega sket.
Tak dapat nak susukan baby puas, rasa susu tak byk keluar pn.
Mlm aku demam pulak, so nurse yg jg baby sementara aku tido
berdengkur lepas telan ubat demam.
Nurse asyik le cakp aku maybe tak bole keluar esok pasal demam.
Isskk nyampahnye la nak dok hospital lagi. Susah sungguh tak de org tolong.

Sib baik esoknya doctor kata aku dah bole keluar. Demam kejap je.
Hari ketiga tu, baby mmg diletak sebelah aku, baru le start fully bf.
Alhamdulillah. Lega aku dia tak de pulak nipple confusion. Maklum la
masa nurse jg tu mesti depa kasi FM.
Sabrina baik je, susu tido lame.. susu tido lagi. Tak de la melalak.
Petang tu Abg ambik ngan mak. Lega sangat...

Hari ni org lain dah puasa, aku terlupa sebenornya dah msk ramadhan psl
kat spital cukup time je makan.. hmm jenuh le nak ganti sbln pasni.
Dugaannnnn
Mak kata dia dulu pun kena ganti sbln sbb bersalin kan adikku wahid.
Org kata benda ni menurun. Tak tau la betul ke tak kan.. heheheh
kalo ye sabrina gaknye kena la nanti. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails