Feb 8, 2008

Alhamdulillah

Khamis 7hb Februari.. Hari ni CNY 2008. Org lain stat cuti
tapi aku lak stat keje. Kekeke.. sokmo menongkah arus.
Dah rezeki camni. Sebenonya tak le seronok sgt nak keje
arini walaupun leh dpt duit lebih. Erin baru je nak sihat
risau gak nak tinggalkan kat rmh org. Tapi tak de org
nak ganti terpaksa la keje jgk.

Aku dtg keje lambat 2 jam. Sebab erin meragam gam mlm
tadi. Susah sgt nak tido. Abg tidokan lepas magrib sampai
kol 10 dia terjaga. Masa tu abg baru nak p keje. Tak pe
lah aku ambek turn jaga. Tapi tak mau lak tidonya.
Lepas susukan, dah tak mau baring. Buai salah, dodoi
salah. Kejap2 menangis kejap ok.
Kol 12 baru le dia tunjuk tanda2 nak tido. Aku masuk
kan dlm buai, tp tak lama lepas tu mercun pulak
berdentum dentam. Heeeee.. kacau betul la. Mau je aku
saman diaorg ni. Puas le aku buaikan erin sampai 1 pg.
Bila tgk dia lena baru le aku terasa letihnya.. terbrg
tepi buaian. Aku cb nak baringkan kat tilam tapi tak
mau pulak. So sepanjang mlm erin atas buai je lah.
Kol 8 aku hantar erin rmh kak Ema.Aku bgtau lah siap2
condition erin, takut gak le dia meragam sgt nanti
teruk lah kak ema jaga. Dah le tgh pregnant.

Dek sebab keje bz sgt, aku tak sempat nak call kak ema.
Pum susu pun cuma dua kali. Tapi dapat jgk le 12oz.
Hisss.. tak boleh slalu cam ni. Pasni kena jaga
schedule pum supaya tak terlepas.
Ms ambek erin, kak ema kata dia tak meragam sgt pun.
Petang je tak nak di letak. Sebelah pagi dan tgh ari
dia bantai tidooo je. 3,4 jam tido. Menyusu pun cuma
4 botol je.
Malam erin dh ok sket. Kol 10 dah tido. Sblm mlm
kerap sket terjaga nak nyusu. Agaknya psl tak ckp
siang. Tak kisah le bkn aku kena bancuh pun. Nyusu
baring je, so aku leh rest skali. Alhamdulillah erin dah ok.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails