Feb 5, 2008

Dah meniarap


Gambar stok setakat hari ini..


Khamis 31hb .. aku sepatutnya keje tapi kena ambek emergency
leave pasal kak ema demam tak dpt jaga erin, Husband dia call
abg kol 6 pg tadi. So cuti le aku. Tak pe lah leh rest. Ni tgh merebus
longan. Hope2 leh up kan balik hasil ebm. 2,3 ari ni ebm tak
memuaskan pulak. Skali pum kdg 2,3oz jek.
Horlick baru je abg beli semlam dah le diminum bercawan2 tp lom
nampak le hasilnye.

Rabu 30hb .... tpt 12mlm aku terjaga. rupenya tertido sebelah tilam
erin lepas nyusukan dia. Dgn tak berbantalnya, atas karpet yg keras
tu, sakit nye badan. Abg baru je ngadap pc. Abg kena duty jg taman
kol 1230 sampai 230. Aku bgn solat isyak, kemas baju erin, ngan pum.
Hasilnya cuma 2.5oz je. Padahal tak de la rasa dada kosong sgt.
Tak pe cuba lagi subuh nanti. Aku basuh pum letek siap2 kat
sebelah bantal.

Kol 3 pagi aku terjaga pasal erin bising dok uhhh ahh uhh ahhh.
Bila aku toleh kelambu dia, tgh meniarap !!!! hehehehe..
alhamdulillah. Dah meniarap anak mama.... abg yg baru lena pun
terjaga tgk erin. Bila aku baringkan kat bantal, cpt je dia meniarap
balek. alaa.. dah sibuk lak nak niarap subuh ni.
Aku susukan sambil pum, dlm 10 minit erin dah tido balek.
Ebm baru dpt 1oz lebih. Sambung pum sket lagi jadik le 2oz.
Pelik bin ajaib pulak rasanya.. dugaan ni. Maybe sebab aku kurang
sket pum sejak keje mlm ari tu.

Otw pegi keje, hp berbunyi. Reminder pasal birthday abg. Ala
sekkaku aku dah terjaga tgh mlm tadi lupe lak nak wish. Ni pasal
aku ingat abg keje mlm le minggu ni. Cisss. . kalo tidak jadi
malam yg romantik la. kakakakaa..
So wish ngan sms je la. Hadiah tak de pk nak beli lagi, kena
tanya la nanti abg nak ape jgn spare part kete dah.. ehehe
Aku pun lum menuntut sbrg hadiah utk birthday ari tu. Abg tak
de tanda2 pun nak bagi. Bukan kisah sgt pun saje je la .
Aku cuma nak dia blanja mkn je.. lame tak mkn western food.
Kat opis busy jgk ari ni. Letih jgk rasanya. Kak cat cuti psl
bby tak sihat so tak de la kawan pum. Aku pum 3 kali, kol 10
kol 2 kol 6 . Dpat le total 11oz. Jadik le. Kena ganbaruu .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails