Jan 28, 2008

Shopping lagi

Ahad 27hb.. Keje mlm still bz jgk. Problem backup tak settle lagik so
kena la sokmo ada dpn pc utk monitor. Tertido2 tu biasa la kan. Dah msk
3 hari tak ckp tido. Kepala hari ni sakit je, telan panadol 2 bijik br ok.

Kol 830pg baru sampai rumah. Lewat sket psl kena explain kat next
shif member camne nak handle backup. Abg dah siap belikan roti canai.
perut tak lapar sgt pasal tgh mlm dah mkn burger mcD
Lepas mandi, pum susu baru mkn. 930 ambek erin. Mak ada call nak
p shah alam tgk perkampungan hadhari. Mula tingin gak nak join tp
psl sampai tgh ari malas le pulak. Panas kalo bwk erin kesian dia.
1130 mak, kak long dan anak2, cik ngan wahid dtg. Siap bwk nasik lmk.
Lepas mkn diaorg terus p. Uda dah smpai pun sana dulu.

Hampir pkl 2 erin tak nak tido2, aku dah letih so kacau le abg yg tgh
tido. Mintak abg ambek turn jaga. Lepas aku solat, abg kuar nak
hantar kete ke bengkel. Cat balik pasal ada calar. Dlm setgh jam dah
blk, bawak lauk ngn nasik skali. Aku dah tk larat nak mkn. Abg ambek
turn jaga erin, so aku tido. Kol 5 baru bangun. Hari ni mmg plan na k
shopping so lepas mandi, solat , kuar. Abg sebenarnya nak pegi esok
psl belum gaji, tp aku mls nak tkr plan pasal dah bersiap. Lagipn nak
kibun tenkan seharian dok rmh jek.
Asalnye nak beli brg dapur kat tesco shah alam je, tp abg cdgkan ke
jusco bkt tinggi. JJ terbesar asia. Teruja aku dengor. hehehe..
Sampai sana dkt kol 7. Terus p floor brg baby. Beli hamper utk kak cat,
baju, mainan erin. Rambang mata aku nengok bj baby. Memacam
brand ada. Abg pilih baju bby kiko rasanya abg jumpa ms aku
susukan erin kt baby room. Cantik sgt seswai ngan harga. Baju bay ni
harga pn cam bj org dewasa yek. Kena beli sesikit la.
Btw aku suka baby room jj ni pasal utk nyusukan baby disediakan
bilik2 kecil yg bertutup tirai.
Pastu pusing2 tgk oven, mixer balil. Erin dah tido dgn lenanya dlm
stoller. Kol 10 sampai rmh. Harus pegi lg nanti. Next time kena tgg
abg msk gaji la. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails