Jan 16, 2008

Dah 4 bln

Sejak erin dah 4 bln ni, krg sket masa lapang kat rmh. Dia dah krg
tido, pastu bila jaga nak ada org pulak dkt dia. Kalo dok jauh,
pegi dapur ke mula la menjerit2. Volumenya mmg high jek..
kekekee.. pastu kalo lame sket terbaring mula la diangkat2nye
bdn, soh kita angkat dia. Meniarap lum pandai tp cam dah
nak berlari rupenye. So kat rmh dah tak sempat lyn internet.
Update blog kat opis je lah. hehehe..

Ahad 13 jan. Abg balik dr keje mlm teru p beli roti canai utk
sarapan. Aku ajak abg p Ikea, tp abg nak tido dulu so ptg2
la baru plan pegi. Lepas sarapan, abg main2 ngan erin sambil
aku siap sidai baju. Kol 11 dia p hantar kete kat bengkel. Abg
tak puas hati pasal kete dia tak di cat rata, tu yg msk bengkel
semula. Kol 12 lebih dah balik rmh. Erin tak boleh tinggal so
terpaksa la aku layan. Abg p dapur masak maggi. Aku pun order
la sekali.. hehehe. abg mmg pakar msk maggi ni. Jadinya lunch
ari ni cuma maggi. Kol 2 baru abg tido.
Kol 4 kesian pulak nak kejut abg, erin lak baru tido, hari nak
ujan, mlm ade training.So postpone dulu la hajat nak p Ikea.

Kol 830 aku p opis pasal ade training. Hmm letih betul
kalo ingat schdule training nih.. sabo je la. Kena buktikan dah
workingmum boleh. Erin dah tido masa aku keluar so
tak le risau sgt. Abg pun rasanya no problem nak kasi ebm.
Training abes kol 1pg. Letihnye la, sib baik esoknya off.

Isnin 14jan. Abg keje pg. Lepas subuh aku sambung tido. Mlm
tadi kol 2 baru tido psl pum susu dulu dpt le 6oz. Kol 9 tejg psl
uda call. Mak ada rmh dia, nak bwk jln rmh aku. So cpt2 la
aku bgn kemas sket, mandikan erin. Tak lama pastu uda
sampai. Kejap je uda sampai pasal Arif masuk tadika kol 12.
Aku pelawa mak tido kat rmh, mak mahu.
Petang uda ajak jln. Mak pun ada so aku ajak p rmh pak usu.
Sejak bersalin ni blm ada lagi jln ke sana.
Tgh ari lepas masak lmk meranti, mkn. Pas zohor p rmh uda.
Pick up uda, terus je p rmh pak usu. Erin seronok kot dibwk
berjalan2. Elok je dia.. suka la ramai layan dia berborak.
Magrib baru sampai rmh.

Abg balik keje dah siap beli sup power, apam balik, daging dr
pasal malam. So time dinner mmg meriah le lauk. Erin lum
tido sibuk le dia nak berckp masa kitaorg makan. Dah beso
sket tah macam mane la pulak nanti.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails