Jan 27, 2008

Shopping

Keje mlm semalam bz le jgk. Sebab device utk backup still
ada problem. Tp at least aku lebih relek sebab teammate
ada kasi klu camne nak taiyo. Tak de la blur.. hehehe..
Tgk mail, ada dpt berita pasal fabulousmom bkk showroom
kat Puchong.Sale sempena CNY.
Waaa.. ni yg aku suka ni. Mmg tgh nak
carik blouse utk nursing pun. Cpt2 aku sms abg, tanya leh
tlg bawak tak. Abg reply, bolehhhh... satu perkataan pn ckp
buat aku gembira. hahahaaa..
So ingat nak tido sat, tp tak sempat le pulak. Nak monitor
backup punya pasal. Masa pum pun lari. Sebab lama sgt tak
pum, dada pun jd sakit. Iskk isk.. tak sabo nak balik nyusukan
erin je. Lagi cpt lega. Pum pum pun bkn habis kluar sebab
sure ade jln yg tersumbat. Padan la ngan muka aku.

Kol 8pg sampai rmh. Abg dah belikan nasi lemak. So lps
breakfast sama, mandi, pum susu. Tak lam pas tu ambek
erin. Kol 1030 kluar p Puchong. Terasa jauh jgk sebab
tpt tak familiar. Kedainya jauh gak dr jalan besar. Dkt kol
12 br sampai. Belek itu ini 1 lebih baru balek. Itupun pasal
erin dah merengek kepanasan. Hehehee.. mamanye sronok
layan shopping. Beli 3 nursing blouse (1 utk kaklong),
bra, nursing pillow, techni ice ngan baby car seat. Habis
dkt rm300. Sesekali berbelanja. Puas hati sebab seme brg
tu byk diskaunnya dr asal. Yg car seat tu tak de dlm list
pun, tp abg terpandang stor dia. Itu secondhan owner
kedai tu punya. Murah! cuma rm35. Berbaloi sebab function
semer ok. Cume cover je kotor sket. Tp tu leh ganti. Abg
dah berangan nak ganti ngan cover Recaro.. mmmm..
suka ati abg lah.

Sampai rmh dkt kol 3. Aku cuma sempat lelapkan mata kejap
je dlm kete. Mula la rasa bengong. Perut lapar tp tak sempat
buat ape terus tido je. Abg kuar balik, sbb nak teman member
ke kedaipotong. Ni nak carik spare part kete le nih.
Erin merengek je aku susukan, rengek je susu. Sib
baik tak de lak nak main2 sgt. Last dkt kol 6 baru bgn.
Terkejut gak makcik. Mandi, solat, botol susu, pum semer
belum lagi. Sah terlambat ari ni. Siap gitu gini dkt kol 7 baru
kuar. Magrib sampai kat opis. Sakit kepala makin teruk lak.
So lepas solat je terus beli keautiau goreng, mkn pastu telan
panadol 2 bijik. Legaaaa....


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails