Jan 16, 2008

Ikea

Selasa 15hb. Mak kata nak balik hari ni. Risau anak bjgnye tinggal
lama. Hehehe.. kalo mertua aku sure risau ayam2nye.
Aku bagitau abg nak hantar je mak ke stesen bas ngan erin.
Sebab nak tinggal ngan kak ema, kesian lak kacau kak ema.
Abg risau pasal jauh, so dia kata nak keje half day je.

Since abg nak balek awal, datang la idea nak ke ikea pastu.
Hehehe.. Aku ni selagi tak dpt sampai tpt nak pegi tu, asyik le
teringat2. Abg pun dah paham kot. Kol 1 abg sampai rmh, ms tu
aku dah nak siap lunch. Masak kari daging yg abg request smlm.
Ajak mak, mak pun setuju. Kol 2.30 baru kuar, risau gak tak
smpt hantar mak p stesen bas, so dah ckp kat mak kalo tak smpt
aku hantor mak p rmh uda je la.
Jln ke ikea jam sket pasal ikut jln dlm. Pilihan krg bijak...
Erin tido dr dlm kereta sampai le jln2 kat ikea. So tak de la
problem pun. Mostly dia dok dlm stoller. Ada sekali je merengek
nak bgn so abg dukung la. Pastu dia terberak, tembus lak kena
baju abg. Hehehe.. cian abg. Sib baik le ikea ada baby care room
sng la nak uruskan bby, nak bf kat situ.
Aku beli container kaca 2, set tupperware plastik 2, mangkuk
bubur utk mak. Nak beli brg utk kabinet dapur tak jumpa lak.
Rasanya mak seronok dtg ikea. Psl tak sibuk2 nak balik. Abg pn
ok je. Lega aku.
Kol 6 baru bertolak balik, sampai bas stand klang kol 7.10ptg.
Check bas ada bas yg bertolak kol 8mlm. Psl lambat sgt, mak
pun takut, hantar je p rmh uda. Dinner terus kat sana.
Kebetulan uda masak ikan siakap stim, langkah kanan le.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails