Jan 18, 2008

Minna arigatou

Semalam ramai jgk yg igt b'day aku. Thanks all. First yg wish
Azrina. Tgh mlm tu dia dok nyusukan baby sambil bersms
ngan aku. Kat email pun ada advance wish dari kenkawan
sekolej dulu. Abg sms sblm aku balik keje. hehehe..
ingat jgk lah.
Pastu ramai lagi, man,mas, kenkawan semasa di AAJ.
Semoga doa2 mereka dimakhbulkan Allah.

Btw, erin byk kali jgk tido smlm . So dpt jgk le aku merehatkan
badan. Ambek dia kol 930 sblm tu dpt le aku tido sejam. Pastu
main2, nysusu la sampai kol 11 dia tido sejam. Tgh ari jaga layan
lagi. Sambil tu sempat le aku basuh baju dia. Risau tgk baju
berlonggok je. Paakal le mesin manual basuh sesikit je.
Erin cam biasa la kalo berjaga tu nak aku ade dkt je ngan dia,
so kena la dukung kesana kemari smbil wat keje. Sib baik le
ringan lagi. Tapi kesian gak pasal bdnnya kecik kang takut silap
dukung sakit lak. Tapi setakat ni tak pernah lah merengek sakit.
Dekat kol 2 dia merengek nak tido so lepas nyusu sumbat ngan
puting buaikan sampai dia tetido. Tapi setengah jam pastu jg
balik, so aku turunkan dari buai baringkan kat tilam. Sambil
tu aku nyusukan lagi, aku pun terhanyut terus.. heheh 430 br
jaga. Anak aku ni dah nak tido kat tilam rupenye. Bior sng dia
nak kekiri ke kanan kot. Kol 615 aku hantar dia ke rmh kak ema
n terus dtg keje. Mmmm kejap sangat jumpa anak. Tapi abg lg le
lama tak jumpa. Maybe ahad baru jumpa.. rindunyeeee.

Lama tak tulis rekod ebm rasanya. Dari ptg semlam hingga
pg tadi 3 + 6+5+2=16oz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails