Jan 12, 2008

Tensionnye keje

Hari khamis masuk keje. Still lagi shif siang mcm last week.
Skang ni nak cuba dtg lg awal at least 730 le. org lain kol 7.
hehehe.. tp balik nak sharp kol 7. Aci ke tak aci.. layannnn
Aku tak tau pun hari ni Awal Muharram kl cuti. hehee..
Slalu KL ni bila hari2 penting bln islam ni tak cuti pun.
Semangat jek pakai baju kurung. kakaka.. mesti org ingat aku ni
skema betul. hahaha. Tak pe lah. Maintain ayu pakai baju
kurung nih.
Ada perubahan shif member lak. Dari 3 tinggal 2 pasal Sio kena
msk shif D. Hafiz dlm pemerhatian sbb kes salah taiyo tiket
(takut nye kalo aku pun kena.. careless gak kadang tu), so
mamat tu keje normal. Jadiknya aku bizi beno la pasal tak de
org nak nolong jg tiket. Azizul pn byk tiket pfizer nye.
Petang plk ade training account baru. Dgn training, jg tiket lg
kelam kabut dibuatnye..
Dpt pum 2 kali je.Itu pun jadik la.. janji ckp bekal utk erin.

Mlm masa ambek erin, kak ema kata dia meragam kembung
perut.. sian. Pastu tak nak tido buai. Balik rmh pn camtu gak
tak nak berbuai. Aku dah le letih sgt, kol 930 dah penat
melayan aku baringkan je kat tilam, sumbat ngan puting. Mata
mmg dah berat, aku ckp kat erin kalo mama tido dulu tak tau..
dah letih sgt. Kol 1119 aku terjg, tgk erin dah tido ngan mulut
bersumbat puting. Isskk lega aku.. mintak2 le dia tak melalak
tadi. Rasa bersalah pulak.. kena careful la lepas nih.
Pum susu, kemas ebm, kemas dapur baru tido..
Ebm ari ni 2.5+5+4+4=15.5

Hari jumaat. Hari ni hafiz ade sebab dia keje normal. Ingatkan
bole le rilek sket, tp mamt ni kejap2 kuar pas tu buat sesatu
benda punya lama. Tension aku di buatnye. hehehe..
Ptg ada training jgk. Sbb smlm tak concentrate sgt, so ari ni
cuba dgr jgk. At least phm jgk le .
Skang ni keje makin byk, kepala aku dah jd pening. Kenkdg
ade lah tersalah handle la (kes nak cpt2) , tension plk ngan
kecarelessan sendirik. Letih keje rmh lagik macam nak brenti
keje pun ade. Tapi ngingatkan hutang yg tak abes tu laaaa...
sabo sabo. Hari ni pn cm dpt pum 2 kali je kat opis. Risau pulak
kalau trs cam ni lame2 susu krg. kat rmh pun minggu ni mlm
kdg pum skali je. Letih sgt kononnye.
hiiiss tak leh jadik malas2 nih.. esok kena berubah.

Balik rmh, ambek erin, kak ema kata ari ni dia meragam gak.
Menangis je dekat sejam. Siannye la.. Agaknye meragam psl
tukar bulan kot. Sib baik le kak ema ni sabo orgnye.
Balik rmh abg ade, lum p keje. Dah 2 ari tak jumpa.
Kete dia baru kuar bengkel.Cantek je warna hitam. Suke la tu.
Abg ade so bole le aku mandi, solat , mkn dgn senangnya.
Elok je abg nak p keje kol 10 erin pun tido kat tilam dia.
Hilang penat rasanya. Pum susu kemas itu ini
kol 11 msk tido.
Rekod ebm ari ni 7+5+3=15oz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails