Jan 25, 2008

Sorry anak mama

Mlm ni keje. Bz jgk tapi sebab doki doki so saja la menulis kat
blog. At least leh release tension.
Doki doki, pasal tak sure keje yg aku handle mlm ni betul ke tak.
Nak call sane sini mengganggu lak tgh2 mlm ni. Tp dah wat
trouble shoot sket tak boleh jgk, so pass je kat next level.
Hope pas ni tak de la yg bising. Mcm ade je yg tak kena ngan
keje aku skang ni. mmm nak soh jadik fulltime housewife kot.

Ok lah, citer pasal siang tadi lah ye.
Abg blk keje kol 930 pg. Lewat sket pasal p ambek vacum
yg kawannye nak jual kat kitaorg tu. Cantek lagi vacum tu dlm
plastik. Tak pernah berbuka sejak beli. Kabarnya kawan tu
beli sebab nak kawen, tp pasal putus tunang so tak jdk kawen.
mmmm.. sib baik le aku jadik. hehehehe.
Kalo tak, tak tau le ape aku buat skang ni yek. Terkontang
kanting kat gombak sana nun. Tah jadi tailor ke tak.
nape tah ter back to the future lak.

Abg ada kat rmh, so menidokan erin jdk tugas dia la. Kira
skang abg slalu berjaya menidokan erin. Sementara tu bole
le aku siapkan membasuh. Bila nak mandi je ade lak org
maybank call. Promote insuran kemalangan dia. Mcm bagus
je bunyiknya.. Cover aku sorang je dekat setengah juta!!!
Fuiyo.. tp pk pk kalo tak claim burn cam tu je lah sebab dia
tak skali ngan saving. Lagipun insuran company pun cover
satu family. Wat ms ni ckp lah. Aku pn tak rasa nak keje sampai
tua, kang byk sgt komitmen susah lak.

Habis mandi erin jaga. Layan2 le dia sebab abg nak tido.
Tgk kukunya panjang aku potongkan. Yg kecik punya tak
ada so pakai yg beso je la. Nak jadik cerita masa ketip kuku
ibu jari, termakan lak tang dagingnye. Ape lagi menjerit la
si kecik tu. Kalo org beso pun saket.. erin apetah lagi.
Paniknye aku mase tu . Abg yg tido pun terjaga. Cpt2 aku
susukan erin, baru le dia calm down. Aku lap darah kat jari
dia baru le nampak tak teruk sangat. Alhamdulillah..
Tapi abg serius je muka. Terus dia sambung tido dlm bilik lak.
Sorry le erin, sorry abg. Sib baik anak aku nyusu bdn, sng
sket nak kasi dia relek.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails