Jan 2, 2008

Stok bertambah


Hari ahad sibuk susun2 ebm kat fridge. Tulis label bagai.
Alhamdulillah setelah sbln lebih berusaha br la aku dpt buat stok
ebm. Kat freezer ada 20 ebm. Kira ok jgk le pd aku dr tak de langsung.
Lagi pun keje aku cuma 3/4 ari je so byk ms dpt direct susukan
baby.Lega rasanya sbb keperluan erin ckp.
Insyaallah target exclusive sampai 6bln boleh. Supaya stok ebm
yg ada tu tak terlalu lama, so aku hantar jgk ke BS.
Skang aku hantar 4 susu segar (pum hr sblmnya) plus 2 dr stok.
Erin tak de problem minum susu dr freezer. Alhamdulillah.
Kat sebelah tu gambar erin yg abg ambek berape hari lepas. Dah
semakin buat sampai BS pun panggil si bulat. ehehehe..

Lepas zohor mak abg call kata kak ijan nak singgah. Ada
makanan nak pas tu. Hehehee.. tak payah aku masak..
Suke betul la bole skip msk . Lgpn mlm td keje , malas
tu ade lagi lah.
Lepas asar masa aku dok siang ikan abg beli pg tadi, kak ijan
sefamily sampai. Aku dah prepare rebus kopok lekor, so tinggal
goreng je la. Kropok lekor tu abg kirim kat kwn dia dr losong,
ganu mari. Mmg sodap. Aku mmg suke benor kopok lekor ganu.
Melalut lak..
Actually kak ijan nak pas rendang daging mak. Sedap!!. Pastu
ada sup daging jgk. Yg ni tertawar sket kena tambah grm br ummp.
Kak ijan dtg2 je tgk fridge. Susu elok je brator (sib baik dh byk
tak segan) . ekekeke.. Kak ijan pn dulu susukan anknya Anis
ngan susu bdn je. So ade la tpt aku tanya2. Sebab tu mak mertua
tak pelik pun pasal pum2 susu nih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails