Jan 7, 2008

Hari minggu







Bangun pg dgn perasaan lega, tak yah p keje. Hehehe..
Abg keje jgk buat OT. Tapi blk awal katanya.
Aku lepas tidokan erin kol 8, setat le kemas rmh. Basuh baju
yg tak cuci 4 ari. Tapi aku bsh separuh je dlu. Mane larat bebyk
mesin pun manual jek. Ade gak terpk nak ganti, tp sayang psl
mesin tu dah guna lama. 10thn ade kot sejak abg bjg lg.
Tak pe la aku off pn lame, byk mase lagi.
Pastu mandi sambil cuci bilik air.

Erin bgn, main2 susukan, tido blk. Sempat gak layan YM ngan
member opis , Su. Diapun off jgk. Tukar2 gambo anak.
Tgh ari, stop msk . Simple je asam pedas ikan kembung letak
kcg bendi. Sejenis psl dah ade sayur dlm tu.
Sambil tu aku rebus longan kering yg beli ari tu. Seperiuk
kecik je. Cuba dulu.Patutnya letakgula melaka ks sedap, tp psal
tak ade letak je gula pasir.Sedap jgk..
Abg blk kol 3 tolong lyn erin.
Ptg hujan lak, so goreng le sukun mkn panas2.
Dada ku rasa berdenyut2 je.. penangan lngan kot.

Mlm lepas dinner, kemas dapur semer, aku try pum susu sbb
rasa berat je. Beria je gn botol besor, tp dp 3oz je. hehehe..
Tak pe la rezeki erin jgk. Gaknya kena try longan 2,3 hari kot
baru nampak hasil.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails