Feb 16, 2008

Demam lagi

Hari ni hari ke3 aku shif malam. Baru le ade mood sket nak
update blog. hehehee..

Rabu 13hb...Ada appointment ngan klinik utk injek erin. Patut
nya last week tp pasal minggu lps demam so tangguh mgg
ni la. Abg keje so kena la gak aku bwk erin sensorang. Kol 10
kuar,sib baik le erin elok je baring kat seat. Aku ada gak try letak
dlm bbycar seat yg beli dr Vivian fabulousmom tu, tp tak seswai
lagi.Aku kat klinik kejap je sebab just nak injek. Timbang semer
dh buat. Erin nangis sket je, lepas kasi nenen terus senyap.

Balik rmh terus bg erin mkn ubat. Pastu tidokan. Aku pun tido
le skali psl mlm nak keje. Dkt kol 2 bangun. Mkn ape yg patut
kemas2 botol susu semer. Main2 ngan erin. Masa tu aku prasan
bdn dah stat panas. Biar je dulu.. sampai petang makin pns
lak. Alah.. risau le pulak. Tak de mood nakkeje. Kol 5 aku cal
opis, kak cat jawab. Katanya tengah bz nak carik org ganti
kan teammate aku Sio. Minah tu still sambut CNY lagi. mmm
susah le camtu. TL pun sms susah nak kasi cuti. Kol 530 ks
erin ubat lagi. Terus dia muntah. Tak lama tu yak yak pulak.
Rasa panas dah kurang. Lega lah sket. So p keje gak.

Nak jadik citer aku tertinggal handle pum lak. Tension btol.
Abg ada kat rmh, aku ngadu la kot2 dia nak hantar kan..
hmmm.. tak maunye. tak pe lah...
Aku try perah pakai tangan dpt le ciput dekat 10z mula2.
Pastu baca balek article kat internet 2nd session dpt le jgk
2oz. Tapi mak aii sakit tengkuk. Pastu malas nak perah.

Khamis 14hb...balik rmh mmg tak de benda lain ku ingat la.
Abg tak p keje lagi pasal terlwt bgn tp tak sempat aku nak
sembang. Abes je mandi terus pum. Br nak stat pum kak ema
ks tauerin dah bangun. Tp aku teruskan gak, tak leh tahan. Dpt
le6oz 2omin. Lega sket. So stop jap p ambek erin. Layan erin
jap, kasi dia nyusu. Erin still tak recover sepenuhnya dr demm
so ade la rengek2 lebih sket. Layan je la.
Bila erin tido sambung blk pum.Dapt 2 oz. ok le. Aku lak letih
aku pun join tido.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails