Aug 23, 2008

Sabrina dan ayah

Hari ini sabtu aku keje siang. Pagi tadi datang agak lewat sebab menunggu
abg pulang dr shif malam. Wati bercuti sebab ada kenduri di kampung.
Nasib baik lah abg shif lain.

Aku bangun 5.30 pagi, besahur ringan dengan oat+holick dan 2 kpg
roti. Lepas tu masakkan bubur utk Sabrina baru mandi dan solat.
Insyaallah hari ni aku akan habiskan puasa ganti sebab berpantangkan
Sabrina. 30 hari.. moga2 dapat disudahkan.

Lepas abg pulang dr keje 7.40pg aku bertolak ke opis.
Keje 3 hari ni sgt free dibandingkan hari2 sebelum ni. Alhamdulillah.
Hilang lah rasa tensionnya.
Sampai opis pagi tadi sempat ber"ym" sekejap dgn abg. Dia dah siap
mandikan Sabrina dan kasi mkn lepas tu katanya nak tidurkan pulak.
Abg kata masa kasi makan, Sabrina tertepis mangkuk, tumpah siket.
Lepas tu dia kata "dap!" Agaknya dia nak bagitau dia dah kenyang
tapi bubur tu sedap kot. heheheehehe.. apa apa je la.
Moga2 Sabrina baik2 je dgn ayah.
12:16 tgh hari

Sebelah ptg aku kuar p midvalley dgn Su. Ada Parenthood Fair.
Banyak sungguh offer2 menarik brg2 baby. Tapi pasal wang terhad
aku cuma beli makanan baby dan Playtex disposible liner.
Dlm kol 5 aku sampai kat opis, ada ym dari abang. Abg pesan soh
balik cepat sebab cam biasa Sabrina tak nak nyusu kat rmh.
Abg kata sebotol terpaksa dibuang sebab terbiar lama cuma
sebotol yg diminum itu pun dah kol 4 ptg.
Mmmm bijak betul anak mama ni. Sib baik makan mau.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails